Оберіть клас

arrow

V-Strom 1050

Технології

Загальна інформація

ДОСЛІДЖЕННЯ БЕЗ ОБМЕЖЕНЬ

Допоможе вам вільно втекти подалі від цивілізації та знайти, чого бажає серце. Аеродинамічний дизайн і найсучасніші функції забезпечують плавну й комфортну динаміку руху. Необмежений потенціал для продовження пригод. У дорогу, друже! V-STROM 1050 завжди буде з тобою. * На зображенні є додаткові аксесуари

Новий стиль

Унікальний стиль поєднує в собі елементи як легендарного пустельного гоночного мотоцикла Suzuki DR-Z, так і великої позашляхової моделі DR-BIG. Характерний дизайн передньої частини, вперше застосований Suzuki у 1987 році, залишається вірним традиціям компанії, в той самий час еволюціонуючи й набуваючи більш вираженої агресивності та сміливості в новому поколінні V-STROM 1050.

V-STORM 1050 Новий стиль
Дизайн V-STROM 1050
Дизайн V-STROM 1050

Новий дизайн із вертикально розташованим блоком фар унікальної прямокутної форми. Головна фара яскраво освітлює поверхню дороги й узбіччя та забезпечує відмінну видимість. Блок фар має малу масу й завдяки цьому досягається відмінний баланс відносно загальної маси мотоцикла. Ця модель має конічні алюмінієві ручки. Вони підкреслюють позашляховий характер мотоцикла, мають невелику масу й високу стійкість. Головка блоку циліндрів, кришка магнето, кожух водяного насоса й кришки зчеплення пофарбовано в бронзовий колір і виграшно контрастують із чорним корпусом двигуна.

ВДОСКОНАЛЕНИЙ КОНТРОЛЬ

Система інтелектуального керування Suzuki (S.I.R.S.)

Система інтелектуального керування Suzuki (S.I.R.S) включає в себе активну антиблокувальну систему (Motion Track Brake System), яка допомагає у гальмуванні, а також перемикач режимів роботи двигуна (SDMS) і систему контролю тяги (Traction Control System), які допомагають у керуванні. Система пропонує користувачам можливості інтелектуального керування, які роблять повсякденну їзду простіше й зручніше. * На зображенні є додаткові аксесуари

V-STORM 1050 Антиблокувальна система Motion Track

Антиблокувальна система Motion Track

Оновлена антиблокувальна система Motion Track порівнює інформацію про положення мотоцикла зі швидкістю переднього й заднього коліс. Це дозволяє активувати ABS не лише на прямих ділянках дороги, а й під час нахилу мотоцикла.

Примітка. Система ABS не призначена для скорочення гальмівного шляху. Завжди їдьте на безпечній швидкості відповідно до дорожніх і погодних умов, зокрема на поворотах.

Селектор режимів руху Suzuki (SDMS)

Селектор режимів руху Suzuki — це система, що дає змогу водієві обирати між трьох режимів вихідної потужності (A, B і C).

Режим A (Активний)

Відкриття дросельної заслінки відбувається миттєво в разі повертання ручки дросельної заслінки. Характеристики крутного моменту точно підібрані для потужного прискорення під час різкого повертання ручки газу, наприклад, під час гонок або їзди в спортивному стилі звивистими дорогами в хорошу погоду.

Режим B (Базовий)

Відкриття дросельної заслінки відбувається плавніше в разі повертання ручки дросельної заслінки, через що крива зростання потужності більш спрямлена. Налаштування підібрані під широкий спектр стилів й умов, а також для підвищення контрольованості мотоцикла під час щоденної їзди.

Режим C (Комфорт)

Забезпечує ще плавніше відкриття дросельної заслінки з повільнішим зростанням крутного моменту, завдяки чому потужність зростає лінійно, прямо пропорційно ступеню відкриття дросельної заслінки. Цей режим буде корисним під час їзди на мокрих або слизьких поверхнях, або якщо ви захочете розслабитися дорогою додому після тривалої поїздки.

V-STORM 1050 Система контролю тяги

Система контролю тяги

Оновлена система контролю тяги дає змогу пілотові контролювати мотоцикл більш впевнено в різних умовах і відчувати менше стресу й утоми. Функцію контролю тяги розширено, тепер вона включає три режими й режим «ВИМК.» для різних дорожніх умов або адаптації до стилю водіння пілота. Система контролю тяги постійно контролює швидкість переднього й заднього колеса, положення дросельної заслінки, колінвала й коробки передач. У разі виявлення пробуксовування система швидко коригує вихідну потужність через регулювання кута випередження запалювання та подачі повітря.

Примітка. Система контролю тяги не звільняє пілота від керування дросельною заслінкою в різних умовах і не може попередити втрату зчеплення з дорогою через надмірну швидкість під час проходження поворотів або гальмування, а також не контролює тягове зусилля переднього колеса.

Система електронного керування дросельною заслінкою

Набагато простіша, легша й компактніша система, ніж її попередня механічна версія. Троси не використовуються, на передньому й задньому циліндрах встановлено по одній окремій дросельній заслінці. Система електронного керування дросельною заслінкою дає відчуття легкого й природного контролю, як і за традиційного керування дросельною заслінкою.

IMU

Інерційний вимірювальний блок (IMU) підтримує 6 ступенів свободи уздовж 3 осей, на відміну від 5 осей у попередній системі. Це дозволяє виявляти кути тангажу, крену й рискання на основі кутової швидкості та прискорення. Високопродуктивний блок IMU із 6 ступенями свободи від Bosch поєднує в собі 3-осьовий датчик кутових швидкостей (гірометр) і 3-осьовий датчик прискорення в одному компактному блоці.

IMU / 6-направлена, уздовж 3 осей, тангаж, крен, рискання

Двигун

Потужний V-подібний двигун

* На зображенні є додаткові аксесуари

Вдосконалений V-подібний двигун з двома циліндрами

V-подібний двигун з рідинним охолодженням і двома верхніми розподільними валами об’ємом 1037 см3 продовжує еволюціонувати. Він відповідає стандартам викидів «Євро-5», досягаючи високої потужності у 79,0 кВт / 8500 об./хв і підтримуючи низьке споживання палива (4,9 л / 100 км). Двигун видає басовитий звук на низьких обертах, високий, лінійно висхідний крутний момент на середній і максимальній потужності в діапазоні високих обертів під час плавного розгону. Цей вдосконалений двигун підтримає пілота в різних ситуаціях, на міських і приміських дорогах, на серпантинах, рівних ґрунтових дорогах і шосе. Примітка. Фактична економія палива може відрізнятися залежно від таких умов, як погода, дорожні умови, поведінка пілота й технічне обслуговування.

Система допомоги за низьких обертів двигуна

Система допомоги за низьких обертів двигуна автоматично підвищує частоту обертів холостого ходу під час зрушення після зупинки або повільного руху. Дросельна заслінка з електроприводом забезпечує ще точніший контроль рівня. Система полегшує пілотові старт з місця або маневрування в щільному потоці руху чи через заповнений паркувальний майданчик.

Система простого запуску Suzuki

Система простого запуску Suzuki дає змогу легко запускати двигун через натискання кнопки стартера за будь-яких погодних умов або стану двигуна — холодного або гарячого. Вам не потрібно продовжувати тиснути кнопку стартера до запалювання та вмикання двигуна.

Допоміжна система керування зчепленням Suzuki (SCAS)

Допоміжна система керування зчепленням Suzuki (SCAS) допомагає керувати зчепленням, зменшуючи зусилля натискання на важіль зчеплення під час регулювання вихідної потужності, що знижує втому в тривалих поїздках.

Електронний корпус дросельних заслінок

Тепер електронна система дросельних заслінок стала ще простішою, легшою та компактнішою, ніж її попередня модель, а також має більший отвір (49 мм, на відміну від 45 мм у попередній моделі). На передньому й задньому циліндрах встановлено незалежні окремі дросельні заслінки. Кожна дросельна заслінка має один дисковий поворотний затвор, і кожен з них можна відкривати й закривати за допомогою окремого електромотору для точного контролю.

Розподільні вали й встановлення фаз газорозподілу

Профілі кулачків розподільних валів впускних і випускних клапанів були модифіковані для збільшення ходу кулачків і встановлення фаз газорозподілу з меншим часом перекриття клапанів. Це покращує ефективність згоряння та сприяє зростанню вихідної потужності та зменшенню споживання палива.

Технологія подвійного запалювання

Кожна головка циліндра оснащена двома іридієвими свічками запалювання. Встановлення кута випередження запалювання контролюються окремо, що сприяє високій ефективності згоряння, підвищенню вихідної потужності, більш лінійному реагуванню дросельної заслінки, полегшеному запуску двигуна й стабільності холостого хода.

Електронний блок керування (ЕБК)

Електронний блок керування з новим інтегрованим ПЗ забезпечує керування двигуном з використанням найсучасніших розробок і має оптимізовані налаштування для відповідності нормам «Євро-5».

Оливний радіатор рідинного охолодження

Використовується новий оливний радіатор рідинного охолодження. Він встановлений у місці розташування фільтра для оливи, займає менше місця та є легким і компактним. Цей оливний радіатор ідеально придатний для змащування потужного двигуна.

Комфортна потужність

ЛІДЕР НОВОГО ПОКОЛІННЯ

V-STROM 1050 нового покоління є лідером завдяки використанню найсучасніших функцій.

Багатофункціональна панель приладів

Панель приладів надає всю необхідну інформацію із чітким та інтуїтивно зрозумілим структуруванням інформації, яка відображається в порядку пріоритету. На дисплеї відображаються спідометр, тахометр, індикатор положення важеля коробки передач, одометр, лічильник пробігу (A, B), індикатори миттєвої витрати палива, середньої витрати палива, тривалості подорожі, рівня палива, температури охолоджувальної рідини двигуна, температури повітря, годинник, індикатори напруги, нагадування про наступне технічне обслуговування, перемикач режимів роботи двигуна, індикатори режиму контролю тяги, режиму ABS, індикаторні лампи частоти обертання двигуна, температури замерзання, покажчика повороту, дальнього світла, системи контролю тяги, системи ABS, нейтрального положення.

Регульована підвіска й чудовий асортимент дисків

Завдяки тому, що діаметр внутрішніх трубок ставить всього 43 мм, попереднє навантаження пружин і зусилля опору амортизатора під час ходу стиснення та відбою в перевернутій передній вилці KYB є повністю регульованими, що дозволяє налаштовувати підвіску відповідно до потреб пілота або умов використання. Задня багато важільна підвіска представлена нижнім одиночним амортизатором, попереднє навантаження якого можна регулювати простим обертанням регулятора вручну. У моделі V-STROM 1050XT застосовуються алюмінієві шпицеві диски DID, а в моделі V-STROM1050 — литі 10-шпицеві алюмінієві диски. У стандартній комплектації встановлюються радіальні шини Bridgestone Battlax Adventure A41 — 110/80R19 спереду й 150/70R17 ззаду.

Стійка діагональна алюмінієва рама

Легка діагональна рама з литого алюмінію забезпечує оптимальну стійкість і баланс, важливі для стабільності й ефективного керування. Маятник також виготовлено з алюмінію, він сприяє підтриманню балансу й керованості.

Роз’єм USB

Порт USB знаходиться з лівого боку панелі приладів. Його можна використовувати як блок живлення для смартфона, навігатора та інших пристроїв. * Щоб уникнути розряджання акумулятора, не використовуйте його під час зупинок. Умови використання див. у посібнику з експлуатації.

Вітрове скло з регулюванням висоти

Вітрове скло зменшує втому під час їзди на високій швидкості. Висота скла на V-STROM 1050 регулюється з використанням додаткових інструментів.

Алюмінієве кермо

Ця модель має алюмінієве кермо конічної форми. Його форма підкреслює позашляховий стиль.

  • Світлодіодна фара й габаритні вогні

    Світлодіодна фара й габаритні вогні

    Вертикально розташований блок фар унікальної прямокутної форми. Головна фара яскраво освітлює поверхню дороги й узбіччя та забезпечує відмінну видимість. Блок фар має малу масу й завдяки цьому досягається відмінний баланс відносно загальної маси мотоцикла.

  • Світлодіодний габаритний ліхтар

    Світлодіодний габаритний ліхтар

    Унікальний світлодіодний задній ліхтар є дуже добре помітним і допомагає знизити масу мотоцикла.