У липні 2025 року компанія Suzuki Motor Corporation з нагоди 40-річчя легендарної серії GSX-R оголосила про масштабне оновлення флагманських моделей GSX-R1000 та GSX-R1000R.
Серія GSX-R дебютувала у 1985 році з появою першої моделі GSX-R750 і відтоді стала символом спортивного духу Suzuki. За 40 років було вироблено понад 1,2 мільйона мотоциклів GSX-R*, а серія здобула 20 титулів у FIM Endurance World Championship, а також перемоги у Superbike World Championship та All Japan Road Race Championship.
Флагманська модель GSX-R1000 присутня на ринку з 2001 року і продається в Європі, Північній Америці та на інших ринках світу. У 2024 році команда SUZUKI CN CHALLENGE на цій моделі виступила в експериментальному класі перегонів Suzuka 8 Hours Endurance Race, що передбачає використання сталого пального і фінішувала на 8-му місці.
Оновлення моделі стали результатом глибокої модернізації як внутрішніх компонентів двигуна, так і електронних систем керування. Мотоцикл також отримав літій-іонну батарею ELIIY Power, що відзначається невеликою вагою, компактністю, надійністю та широким температурним діапазоном роботи. Усі вдосконалення впроваджені з дотриманням жорстких екологічних та шумових норм — без компромісів щодо високої продуктивності, якої очікують від "Короля спортбайків".
Ключові оновлення GSX-R1000 та GSX-R1000R:
Двигун: повністю оновлені внутрішні компоненти: розподільчі вали, поршні, форсунки, головки циліндрів. Також оновлено вихлопну систему та модернізовано ланцюг ГРМ. Всі зміни спрямовані на відповідність новим екологічним нормам без втрати продуктивності.
Шасі: збережено добре зарекомендовану легку алюмінієву раму. Додано карбонові вінглети, аналогічні тим, що використовувались у Suzuka 8 Hours, для покращення стабільності на високих швидкостях.
Електроніка (S.I.R.S. — Suzuki Intelligent Ride System) – до основних функцій додали ще нові, які разом із трекшн-контролем ці системи формують Smart TLR System, що забезпечує ще кращу динаміку в поворотах:
- Anti-lift control — пригнічує підйом переднього колеса при прискоренні.
- Roll Torque control — оптимізує потужність на заднє колесо залежно від кута нахилу.
Дизайн: до 40-річчя серії представлено три нові кольорові рішення зі спеціальною графікою та емблеми, які нанесені на бокові панелі мотоцикла, верх паливного бака та на кулон ключа.
Світовий старт продажів, включно з Європою та Північною Америкою, заплановано на 2026 рік.
40 років інженерної досконалості та пристрасті до перегонів — і ця історія тільки набирає обертів!
* загальний обсяг виробництва моделей GSX-R1100/1000/750/600/150/125