Suzuki SX4

Технології

  • 1,4 BOOSTERJET

    Новий турбодвигун

    Двигун об ’ємом 1,4 л із турбонаддувом за будь-яких умов вирізняється надзвичайною потужністю та винятковою економічністю. Миттєве прискорення робить рух просто шаленим, а обертального моменту з легкістю вистачить і для руху автострадами, і для крутих схилів.

  • 1,6 Бензиновий

    Атмосферний двигун

    На будь-якій передачі високе значення обертального моменту цього двигуна забезпечує потужний рух як міськими магістралями, так і звивистими вуличками. Більш того, зменшення рівня тертя механізмів та ваги двигуна і пов ’язаних із ним компонентів сприяло значному зниженню витрати палива.

  • автоматична коробка передач

    6-ступенева

    Новий SX4 може оснащуватись новою адаптивною шестиступеневою автоматичною коробкою передач з класичним гідротрасформатором, яка підвищує віддачу і зменшує витрату палива. Точний контроль передаточного числа трансмісії покращує відгук на низьких швидкостях під час рушання з місця та руху на підйом, а також знижує число обертів двигуна під час руху з високою швидкістю. Збільшення діапазону блокування не тільки дозволило покращити характеристики прискорення і зменшити витрату палива, а й забезпечило більш тихий хід автомобіля. У цій конструкції також представлена нова система перемикання передач за допомогою підкермових перемикачів.

  • Механічна коробка передач

    5-ступенева

    Передавальні числа коробки передач підібрані таким чином, щоб забезпечити найбільшу економію пального та найкращі динамічні характеристики. Крім того, з метою оптимізації процесу перемикання передач та забезпечення його плавності були впроваджені різні інноваційні розробки.

ALLGRIP SELECT

Технологія ALLGRIP 4WD

SUZUKI вдосконалила систему повного приводу 4WD та впровадила технології нового покоління, які забезпечують надзвичайне задоволення та спокій під час керування, одночасно сприяючи зменшенню витрати палива. Система ALLGRIP дозволяє обрати один з чотирьох режимів, який найкращим чином відповідає дорожньому покриттю та умовам руху. Водій має можливість обрати необхідний режим - Auto, Sport, Snow або Lock, за допомогою кнопки-регулятора, розташованої на центральній консолі.

Режим AUTO (АВТО)

У режимі AUTO (АВТО) пріоритет віддається економії палива при звичайних умовах руху. За замовчуванням система використовує передній привід (2WD). Повний привід включається у разі пробуксовки передніх коліс.

Режим SPORT (СПОРТ)

Режим SPORT (СПОРТ) ідеально підходить для звивистих доріг і спортивного стилю водіння. Система оптимізує алгоритм AllGrip 4WD і двигуна для зниження зусилля на кермі під час проходження поворотів і поліпшення динаміки автомобіля (перемикання "передач" відбувається на більш високих обертах).

Режим SNOW (СНІГ)

Режим SNOW (СНІГ) найкраще підходить для засніжених, ґрунтових і слизьких дорожніх покриттів. За замовчуванням використовується повний привід (4WD). Робота повного приводу регулюється залежно від обертання рульового колеса і натискань педалі газу для збільшення тяги і курсової стійкості на слизьких дорогах.

Режим LOCK (БЛОКУВАННЯ)

Режим LOCK (БЛОКУВАННЯ) призначений для вивільнення автомобіля зі снігу, бруду або піску. Система рівномірно розподіляє крутний момент між задніми і передніми колесами.

БЕЗПЕКА

Система подушок безпеки

Всі комплектації SX4 включають в себе 7 подушок безпеки, які забезпечують додатковий захист водія і пасажирів. Фронтальні подушки безпеки водія і пасажирів пом'якшують силу удару і захищають голову в разі лобового зіткнення. Подушка безпеки для захисту колін фіксує ноги водія і пом'якшує силу удару, що припадає на ноги водія. Бокові подушки безпеки водія і переднього пасажира пом'якшують силу удару і захищають грудну клітину і поперековий відділ у разі бічного зіткнення. Ліві та праві шторки безпеки пом'якшують силу удару і захищають голову в разі бокового зіткнення.

0

БЕЗПЕКА

Система подушок безпеки

Всі комплектації SX4 включають в себе 7 подушок безпеки, які забезпечують додатковий захист водія і пасажирів. Фронтальні подушки безпеки водія і пасажирів пом'якшують силу удару і захищають голову в разі лобового зіткнення. Подушка безпеки для захисту колін фіксує ноги водія і пом'якшує силу удару, що припадає на ноги водія. Бокові подушки безпеки водія і переднього пасажира пом'якшують силу удару і захищають грудну клітину і поперековий відділ у разі бічного зіткнення. Ліві та праві шторки безпеки пом'якшують силу удару і захищають голову в разі бокового зіткнення.

ESP®

ESP® (Електронна система динамічної стабілізації). Якщо колеса втрачають зчеплення з дорогою, система ESP автоматично регулює роботу двигуна та гальм, щоб допомогти водієві втримати автомобіль під контролем.

Система антивідкочування

Система антивідкочування сприяє легкому рушанню SX4 на ухилі, запобігаючи його відкочуванню назад у той момент, коли водій переставляє ногу з педалі гальма на педаль акселератора.

Конструкція кузова

При проектуванні та виготовленні кузова використано технологію SUZUKI TECT (Total Effective Control Technology), націлену на зменшення ваги та підвищення рівня захисту водія та пасажирів. Конструкція кузова навіть допомагає захистити пішоходів у разі зіткнення з ними.