СТИЛЬНИЙ ПОТУЖНИЙ І ДОСКОНАЛИЙ

Немає в наявності

INTRUDER M1800RZ - це потужний двигун, відмінні ходові характеристики, мужній екстер'єр, сучасна підвіска, що дозволяє з комфортом пересуватися як в місті, так і в далеких подорожах.

Огляд 360°

Технічні параметри Intruder M1800RZ (VZR1800Z) Технічні параметри

  • Масогабаритні характеристики
  • Двигун
  • Трансмісія
  • Ходова частина
  • Гальмівна система
  • Розмірність шин
  • Довжина, мм
    2480
  • Ширина, мм
    875
  • Висота, мм
    1185
  • Колісна база, мм
    1170
  • Дорожній просвіт, мм
    130
  • Висота по сидінню, мм
    705
  • Споряджена маса, кг
    347
  • Об'єм паливного бака, л
    19,5
Тип двигуна 4-тактний, DOHC
Діаметр циліндра x Хід поршня, мм 112,0 х 90,5
Робочий об'єм, куб. см 1783
Кількість та розташування циліндрів 2, V-подібне, кут развалу циліндрів 54°
Кількість клапанів 8
Ступінь стискання 10,5:1
Система живлення Вприскування палива
Система змащення З напівсухим картером
Система запалювання Електронна
Система охолодження Рідинна
Система запуску Електрична
Потужність 92 кВ (125 к/с) / 6.200 об/хв
Максимальний обертаючий момент 160 Нм / 3.200 об/хв
Зчеплення Багатодискове, у масляній ванні
КПП 5-ступінчаста
Привод Карданний вал
Передавальне відношення головної пари 2,823
Передня підвіска Телескопічна вилка перевернутого типу
Хід підвіски 130
Задня підвіска Маятникова, моноамортизатор
Хід підвіски 118
Передня Гідравлічна; два диски
Задня Гідравлічна; диск
Передня
130/70R-18M/C
Задня 240/40R-18M/C

Комплектація і ціни

Колір

  

Доступні кольори

Технології

Величезна хвиля потужності V-Twin

«Серце» INTRUDER M1800RZ – це двигун V-Twin 54° об’ємом 1783 см3 (109 куб. дюймів), із рідинним охолодженням, DOHC, чотирма клапанами на кожний циліндр та цифровою системою впорскування палива. Цей двигун покликаний здійняти хвилю контрольованої потужності та неймовірного обертального моменту, починаючи з режиму холостого ходу і закінчуючи досягненням червоної позначки. Він змушує сприймати термін «діапазон потужності» як щось нереальне.

Двигун V-Twin

Двигун V-Twin об’ємом 1783 см3 із рідинним охолодженням і DOHC розроблений для досягнення неймовірно високої, але «слухняної» потужності та чутливого обертального моменту.

Передня гальмівна система

Передня гальмівна система, включаючи радіальні супорти, кожний із яких має по чотири опозитно розташованих поршня, й 310 мм (10,8-дюймові) гальмові диски, була запозичена у спортбайків, які брали участь у перегонах. За гальмовими характеристиками та чутливістю ручки переднього гальма ця модель мотоцикла не має рівних у своєму класі.

Передня картриджна вилка

Перевірена на спортивних перегонах передня картриджна вилка перевернутого типу з 46 мм (1,8-дюймовими) внутрішніми трубками забезпечує хід колеса 130 мм (5,1 дюйма).

На кермі

Розташована на кермі панель приладів, має цифровий тахометр і світлодіодні індикатори.

Передня фара

Обтічний корпус фари із унікальною трапецієподібною мультирефлекторною галогенною фарою H4 (60/55 Вт) та інтегрованими стоянковими вогнями для європейського ринку.

Високоефективний продукт

Це типовий приклад високоефективного продукту, в основу якого ліг інженерно-технічний досвід спеціалістів, які створили GSX-R1000 – спортбайк, який беззаперечно панує на планеті. INTRUDER M1800R – це ніщо інше як найпотужніший з усіх створених SUZUKI крузерів.

Система впорскування палива SDTV

Система впорскування палива з двома дросельними заслінками (SDTV) Suzuki забезпечує плавний відгук двигуна навіть за низького числа обертів.

Задня гальмівна система

Задня гальмівна система включає в себе 275 мм (10,8-дюймовий) гальмовий диск і двопоршневий супорт.

Задня підвіска

Ідеальне поєднання маятника з литого алюмінієвого сплаву та заднього моноамортизатора забезпечує ефективну роботу підвіски в режимі прогресивно зростаючого опору та хід колеса 118 мм (4,7 дюйма). Передбачено регулювання попереднього навантаження пружини відповідно до ваги водія та пасажира.

На паливному баку

На паливному баку встановлені аналоговий спідометром, РК-одометр, подвійний лічильник пройденого шляху, покажчик рівня палива та годинник.

Задній ліхтар

Задній габаритний світлодіодний ліхтар, який не потребує технічного обслуговування, вбудований у задню секцію. Передні й задні покажчики повороту з хромованими корпусами мають традиційну кулеподібну форму та жовті лінзи.

Унікальна демонстрація сили

Одного погляду на SUZUKI INTRUDER M1800RZ буде достатньо, щоб зрозуміти, що це не простий крузер середнього класу. Його вражаючий інноваційний дизайн заявляє про високі експлуатаційні характеристики та високий стиль виконання, а видовжені й м’які лінії натякають на встановлений потужний двигун V-Twin.

Поршні з алюмінієвого сплаву

Використовуються великорозмірні 112 мм (4,4 дюйма) поршні з кованого алюмінієвого сплаву. Ці поршні не тільки є одними з найбільших за розміром поршнів (встановлюваних у бензинових двигунах легкових автомобілів і мотоциклів), які здійснюють зворотно-поступальний рух, але й вирізняються перевіреною на гоночних трасах конструкцією, яка сприяє зменшенню тертя й інерційної маси.

240 мм шина заднього колеса

На колеса встановлені радіальні шини DUNLOP (130/70R18M/C 63V – на переднє колесо і широка 240/40R18M/C 79V – на заднє). Це найширша задня шина з будь-коли встановлюваних на мотоцикли SUZUKI шин.

Паливний бак і пасажирське сидіння

Ідеальна комбінація широкого і видовженого паливного бака максимальної у своєму класі ємності 19 л (5,31 американського галона) та зручного, низько розташованого сидіння. Мотоцикл хизується боковими накладками на рамі та витонченим оздобленням радіатора. Одномісний мотоцикл швидко перетворюється на двомісний, якщо замість кришки встановити заднє сидіння.

Звук потужності

Ніщо не здатне приглушити ритмічний звук роботи великого V-Twin під час прискорення мотоцикла. Це пульсуючий звук надзвичайної потужності, який зливається з рокотливим каскадом контрольованого розкотистого урчання. Отримайте акустичне задоволення від мелодійної потужності V-Twin, не привертаючи при цьому увагу місцевих стражів правопорядку.

Карданний привід

Забезпечує плавний рух, бездоганний зовнішній вигляд та не вимагає частого технічного обслуговування.

  • Загальна інформація
  • Двигун
  • Гальмівна система
  • Ходова частина
  • Панель приладів
  • Освітлення та інше
  • Величезна хвиля потужності V-Twin
  • Високоефективний продукт
  • Унікальна демонстрація сили
  • Двигун V-Twin
  • Система впорскування палива SDTV
  • Поршні з алюмінієвого сплаву
  • Звук потужності
  • Карданний привід
  • Передня гальмівна система
  • Задня гальмівна система
  • Передня картриджна вилка
  • Задня підвіска
  • 240 мм шина заднього колеса
  • На кермі
  • На паливному баку
  • Передня фара
  • Задній ліхтар
  • Паливний бак і пасажирське сидіння

Технічні параметри

Loading...